Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego Tokyo Toybox („Regulamin”)

Regulamin stanowi umowę między Tobą, jako użytkownikiem korzystającym ze sklepu internetowego Tokyo Toybox („sklep”), a nami, Tokyo Toybox Mateusz Cichy.

  1. Dane kontaktowe

Właścicielem sklepu jest Tokyo Toybox Mateusz Cichy, Kazimierza Wielkiego 6, Pyskowice, 44-120, 9691640042 („Tokyo Toybox”).

  1. Akceptacja Warunków

Korzystając z naszego sklepu internetowego, akceptujesz i zobowiązujesz się przestrzegać Regulaminu.

  1. Zawarcie Umowy
    • Umowa zawierana jest zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem, z uwzględnieniem ochrony konsumenta i przedsiębiorców na prawach konsumenta, wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów.
    • W celu złożenia zamówienia, konieczne jest [wypełnienie formularza zamówienia/dodanie produktu do koszyka, wyboru metody dostawy i płatności oraz potwierdzenie złożenia zamówienia], akceptacja Regulaminu, Polityki Prywatności, Polityki Cookies i Informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz dokonanie płatności.
    • Po złożeniu zamówienia zgodnie z pkt 3.2., niezwłocznie otrzymasz potwierdzenie jego złożenia a Tokyo Toybox jest zobowiązane do przeniesienie własności zamówionego produktu i dostarczenia go Tobie zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą dostawy, a Ty zobowiązujesz się go odebrać.
    • Tokyo Toybox może dokonywać zmian cen i asortymentu oraz przeprowadzać akcje promocyjne. Zmiany mają zastosowanie wyłącznie do zamówień złożonych po ich dokonaniu.
    • Tokyo Toybox wystawia faktury w formie elektronicznej. Akceptując ten Regulamin, wyrażasz zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektroczninej na wskazany w zamówieniu adres mailowy.
  2. Metody płatności
    • Dokonując zamówienia w sklepie możesz zapłacić za pośrednictwem usług PayPal, Przelewy24 i płatności kartą Visa, MasterCard i Amex.
    • Płatność uznaje się za wykonaną z chwilą jej zaksięgowania na rachunku bankowym operatora płatności.
  3. Metody dostawy
    • Tokyo Toybox realizuje dostawy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
    • Możesz wybrać jedną z następujących metod dostawy
      • Paczkomaty Inpost
      • Paczkomaty Inpost za pobraniem
      • Kurier Inpost
      • Kurier Inpost za pobraniem
      • Kurier UPS
    • Wybierając metodę dostawy, wyrażasz zgodę na pokrycie jej kosztu wskazanego przy zamówieniu.
    • Wszystkie produkty są wysyłane do 48 godzin od zaksięgowania płatności, zwykle do 24 godzin. Dotyczy dni roboczych.
  4. Ochrona Danych Osobowych
    • Twoje dane osobowe są gromadzone i przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Znajdziesz w niej także informację także, jak chronimy Twoje dane osobowe.
  5. Prawo odstąpienia od umowy

Uwaga! Poniższy punkt nie dotyczy sytuacji, gdy kupiłeś grę lub płytę dostarczaną w oryginalnym, zapieczętowanym opakowaniu (dotyczy zarówno gier retro jak i nowych), jeżeli otworzyłeś opakowanie po dostarczeniu.

  • Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś/weszłaś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na adres: zwroty@tokyotoybox.pl
  • Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego tutaj, jednak nie jest to obowiązkowe. Po otrzymaniu informacji o odstąpieniu od umowy niezwłocznie potwierdzimy jej otrzymanie.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał/a informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas):
    • nie później niż 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu produktu lub potwierdzenia jego odesłania (w zależności co będzie pierwsze), co do którego korzystasz z prawa odstąpienia, jeżeli skorzystałeś/aś z tego prawa po wysłaniu przez nas produktu;
    • nie później niż 14 dni od poinformowania nas o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia, jeżeli skorzystałeś/aś z tego prawa przed wysłaniem przez nas produktu.
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  • Odeślij rzecz, co do której korzystasz z prawa odstąpienia na adres: Tokyo Toybox, ul. Przy Bażantarni 11/88b, 02-793 Warszawa nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś/aś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślesz rzecz przed upływem 14 dni.
  • Będziesz musiał/a ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  • Jeśli odesłana rzecz będzie nosiła ślady używania innego niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy - możesz nie otrzymać pełnego zwrotu zapłaconej ceny. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania w niej w taki sposób.
  1. Reklamacje
    • Tokyo Toybox wyłącza odpowiedzialność wobec przedsiębiorców z tytułu rękojmi.
    • W celu złożenia reklamacji wyślij na adres reklamacje@tokyotoybox.pl następujące informacje:
      • Twoje dane kontaktowe, numer zamówienia i produkt, którego dotyczy reklamacja,
      • opis niezgodności towaru z umową (opisz ją jak najdokładniej i prześlij zdjęcia lub filmiki, jeśli to możliwe)
      • kiedy ujawniła się ta niezgodność,
      • czego oczekujesz w związku z wykrytą niezgodnością - naprawy, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny (tj. zwrotu części zapłaconej przez Ciebie kwoty), czy odstępujesz od umowy (wiąże się z obowiązkiem zwrotu zakupionego towaru).
    • Niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie Twojej reklamacji na adres mailowy, z którego ją otrzymaliśmy.
    • Ze względu na specyfikę niektórych oferowanych przez nas produktów, naprawa lub wymiana towaru na wolny od wad może być niemożliwa. Zostaniesz o tym poinformowany/a w odpowiedzi na Twoją reklamację.
    • Koszty realizacji uzasadnionej reklamacji ponosi Tokyo Toybox.
  2. Zmiany Regulaminu
    • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie.
    • Informacja o zmianie Regulaminu będzie opublikowana na stronie ze wskazaniem daty, od którego nowa wersja Regulaminu obowiązuje.
    • Zarejestrowani użytkownicy dostaną informację o zmianie Regulaminu na adres mailowy podany przy rejestracji.
  3. Spory
a także w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów czy Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  1. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących postępowań polubownych możesz skontaktować się także z Punktem kontaktowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://polubowne.uokik.gov.pl/kontakt,7,pl.html. Z Punktem można skontaktować się telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 55 60 332 lub 22 55 60 333, za pomocą poczty elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub osobiście – w Centrali Urzędu przy placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.
  2. Informujemy, że skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet można złożyć również za pośrednictwem Platformy ODR stanowiącej jeden punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcą pozasądowo rozwiązać spór. Link do Platformy ODR dostępny jest pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

 

11. Regulamin Tokyo Toybox - "Program Lojalnościowy ¥eny" ("Program Lojalnościowy", "punkty")

Tokyo Toybox wprowadza system zwanym "Programem Lojalnościowym ¥eny", który umożliwia klientom zbieranie punktów, które później można wykorzystać do obniżenia ceny produktów w koszyku zakupowym.

Aby uczestniczyć w Programie Lojalnościowym ¥eny, konieczne jest bycie zarejestrowanym klientem Tokyo Toybox.

Jakiekolwiek próby oszustw, nadużyć lub wykorzystywania błędów w systemie lub innych działań niezgodnych z duchem programu mogą skutkować wykluczeniem uczestnika z programu oraz anulowaniem konta w sklepie.

Punkty w Programie Lojalnościowym ¥eny można zdobywać poprzez zakup produktów i realizację zadań.

Aktualną liczbę posiadanych punktów można sprawdzić w zakładce". Każde 30 jenów odpowiada 1 PLN.

Poziom Użytkownika zależy od całkowitej liczby zdobytych ¥eny, bez względu na to, czy zostały one wykorzystane czy nie.

Punkty w Programie Lojalnościowym ¥eny zostaną przyznane klientowi, gdy jego zamówienie zostanie zaksięgowane.
Klient, który zdecyduje się na zwrot towaru, utraci przyznane punkty.

Poza wyżej wymienionymi przyczynami, klient może stracić punkty, które mu nie przysługują, w wyniku błędu systemu, który przyznał więcej punktów, niż powinien.

Klient ma możliwość wykorzystania dowolnej ilości ¥enów.

W przypadku zakończenia Programu Lojalnościowego ¥eny, stosowna informacja zostanie udostępniona co najmniej miesiąc wcześniej.